Beer and Bars! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Beer and Bars! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Beer and Bars!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

15 September 2014 | Indonesië, Kuta

Met dit weer moet je wel een heerlijk biertje drinken en verkoeling zoeken in het zwembad of de zee. Het is warm, genieten, afdingen voor een zonnebril en wederom een biertje onder de palboom kijkend naar de zonsondergang. Oja ik mocht weer niks kopen van Jop maar hij weet wel hoe duur de voetbal shirts hier zijn okeeej....?

Dit was onze dag in het kort -> Bier.

Na het dagje relaxen en gezien te hebben dat 1 indo een bh vulling op zijn tet plakte en hier vooral om moest lachen(wij ook) gingen we lekker wat eten. Uit de lonely planet een barretje gezocht genaamd popies. Jeetje wat is het eten hier verdomd lekker en dan heb ik het nirt over westers eten maar gewoon local food YUM.

Dan hebben we nog de barretjes en de batterij(snuifies) verkopers, hell no! Motten geen batterijen... of zou er toch wat anders inzitten(gezien de mensen). Nog niet te spreken over de fantastische DJ's hier! NOT. Agh het kan een mee door want we hebben genoten van Heerlijk bier en vage typetjes als, kijk mij is dansen, ik ben dronken en ik zie er zo fout uit! Mensen kijken.. Jop en ik maken er een sport van.

We hebben nog 1 dagje bij geboekt(wij zijn geen luxe poeze...) om even bij te komen en onze trip naar ubud te plannen.

Het is hier nu half 1 snachts dus bij deze,
Weltrusten houdoe!