No rush! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu No rush! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

No rush!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

18 September 2014 | Indonesië, Kuta

Hallo,

ja daar zijn we weer, wifi is everywhere dus onze verhaaltjes ook!

Van kuta zijn we in anderhalf uur doorgereisd naar padangbay. Een klein dorpje met een haven waar boten komen en gaan met toeristen. Het leek ons leuk daar een nachtje te slapen dus een guesthouse opgezocht vrij basic en ook vrij duur. Maar we waren allang blij dat die tassen af konden met 'weer' teveel spullen. Een beetje rondgekeken en kwamen erachter dat hier geen reet te doen was en meer een opstap plek voor de eilanden. We hadden per direct besloten om een boot te nemen, tegen die vent van het guesthouse gezegd dat we een boot hadden en hem dan ook 50/50 aangeboden van de al betaalden kamer.

na flink gehaast zaten we in het bootje. de stresskip die naast jop zat was ik natuurlijk weer. Hoge golven en Jop die vond het wel best en lag binnen no time te pitten!

Ons uitzicht is veel belovend als we de eerste gasten op het eerste eiland droppen. Zo ontzettend mooi! Ook wij kwamen aan op ons eiland, genaamd gili air! Dit is een eilandje van lombok in totaal heb je er 3.

Een leuke kamer tot ons beschikking in gecko land! Spullen gedropt en lekker een biertje gedaan aan de zee.

Dan denk je, waar ben ik beland? Het is een en al bounty eiland! De indo's zijn super aardig en beleefd. Elk barretje heeft eettaffels/ligstoelen en soort huisje van hout met kussens. We worden gedwongen te relaxen, no rush zeggen ze dan ook.

vandaag zijn we wezen fietsen rond het eiland(in 2 uur rond) over het strand. Helder water, warm water! We blijven ons verbazen over de pracht van dit eiland.

Na het fietsen een duik geboekt voor morgen. Morgen duiken!!!!!!!
Even een duik in het zwembad en een balinese massage ondergaan.

Nog 2 dagen en dan is het volgende eiland aan de beurt. Maak je geen zorgen, dat doen wij hier namelijk ook niet. Uitgestrekt op een strandbedje, reggea door de speakers en een biertje in de hand!

Weltrusten!
Amen.

• 18 September 2014 - 21:45

Jose:

Oh klinkt heerlijk niet zeeziek geworden?
    En een...... bounty eiland ......wit strand????? oeps wat kan dat wel niet betekenen???
    ...weer fietsen hè lui???? Ook wel wat voor ons dus (doen we wel een paar rondjes.) Heel veel plezier met duiken

• 19 September 2014 - 01:48

Willem:

Heerlijk om te lezen hoe jullie genieten en lekker veel mee maakt.
    Veel plezier bij het duiken, we zien de opname's wel.

Lekker genieten Job H5 en Tessa xxx