Negombo chill - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Negombo chill - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Negombo chill

Door: Tessa

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

10 Februari 2017 | Sri Lanka, Negombo

We gaan weer een mooie trip maken en mevrouw is gelijk van de leg haha. Ja maarja we moesten ook onze kleine draak(beagle 7 maandjes) voor 4 weken achterlaten bij mijn moeder en zusjes. Daar wordt hij lekker verwend dus dat komt goed.Was effe lastig.

Eenmaal in het vliegtuig gaat het dan echt beginnen. Opnieuw dingen overwinnen en ontdekken. Opstijgen en vliegen is zo niet mijn ding, je moet wat als je ergends wil komen. Uiteindelijk viel het mee.

Wacht... ff zwemmen.. waaaarm!!!!
...
...

Oke was ik weer. In totaal 10 uur gevlogen om in het mooi Sri lanka te komen. Je stapt uit de lichthaven en het Azie komt je spontaan tegemoet. Hoe bedoel je 'thuis' komen!! De geur ruikt naar Azie, de mensen het verkeer... wij zijn er weeeer!!

Nu 2 nachten in Negombo. Gelukkig konden we om 5 uur sochtends ons hotel al in en konden wij nog even bij slapen. Even pinnen eten en chillen je kent het wel muaha. Nu dus aan het zwembad onze volgende spot uitzoeken en tjaah wie weet waar we uitkomen?

De vriendelijke groete en waarschijnlijk al verbranden Jop&Tessa

• 10 Februari 2017 - 07:14

Tineke Kooistra:

Hoi .
    Wat leuk dat je een reisverslag maakt.
    Wat spannend om zo te reizen.
    Genieten maar veel plezier.
    Knuffel van de buuf

• 10 Februari 2017 - 13:29

Willem De Wilt:

Heel veel plezier en geniet er allebei lekker van.
    Cas hoeft je je geen zorgen te maken ;)

Wel fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden.

Pa.