Yes we do! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Yes we do! - Reisverslag uit Honolulu, Verenigde Staten van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Yes we do!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

29 September 2019 | Verenigde Staten, Honolulu

Koekjes met witte chocola, cheesecake, carrot cake, donuts you name iT!!!! Mac n cheese, bacon bacon en bacon! Italiaans, Mexicaans ze hebben alles!!!!! Buffet is naast de casino’s echt de shit hier. Tonnetje rond en dan de hele dag

25 september de dag voor 26 september. Na het ontbijt zijn we naar de outlet gegaan en hebben daar wat leuke kledij gescoord. Eind van de middag zijn we de strip op gelopen met een fles gevuld met cola en Bacardi, dit is volstrekt normaal hier! En... het was ook een pre-feestje voor ons. Het vuur bij de mirage en het water spektakel bij bellagio waren fantastisch. Allebei lekker jolig! Bij white castle de lekkerste mini burger gehaald en vooral veel casino’s en hotels gezien. De chemie zit ook wel goed tussen ons want we geven elke keer van die schokjes aan elkaar haha Stom! Ohja en omdat we flinke meters maken en einde dag echt kapot zijn is het een take-away op de kamer. We hopen trouwens in hawaii wat gezonder te kunnen eten want we snappen wel waarom ze hier 5 bij 5 zijn. Vet, vet en nog meer burgers! A fijn het is genieten al die casino’s! Walhalla! Om 1 uur N8 hielden we het voor gezien want de 26e is onze verloving dag en hadden we wel wat leuks op de planning staan.

Om half 11 stond er een afspraak gepland en voor deze afspraak werden we om 10 uur opgehaald door de limousine!! Ja je leest het goed! We waren allebei gespannen want dit was de leukste afspraak van heel de vakantie. Haartjes mooi jurkje aan bloesje aan en gaan. Elkaar steeds aan kijken en zeggen ja dit is het. Ik had er zoveel zin in en joppie was zo zenuwachtig echt schattig. Daar gaan we dan, wat zien we er mooi uit en dan ook voor het eerst in de limousine. De fles met Bacardi en cola ging ook mee natuurlijk en het doosje wat Jop had gesloopt in de hotel kamer door de zenuwen. We komen aan en het moment is daar. WE GAAN TROUWEN!!!!!!!!! De chauffeur had nog wat mooie foto’s gemaakt bij de chapel en toen gingen we naar binnen. We voelde ons intens gelukkig en zo verliefd. De eerste dag in Vegas hadden we onze marriage license al opgehaald. Deze moesten we inleveren en de trouw Ambte vrouw dinges kwam kennis maken. Hebben jullie ook ringen voor elkaar vroeg ze. Ja zeker. Deze hebben we in Nederland al uitgezocht en SHINEN dat ze doen. Ja dat wisten jullie allemaal niet he? Of toch wel. Ook kreeg ik een mooi bosjes roden rozen en Jop 1 rode roos opgespeld.

En dan nu, wil je alleen lopen of samen vroeg ze. Lekker samen, normaal doen! We kwamen de chapel binnen en daar stonden we dan samen. Arm in arm ik zijn ring en hij mijn ring. De muziek starte en we moesten samen naar voren lopen. Spannend, leuk, ontzettend genieten maar ook ontzettend awkward haha!!! De ambte dinges sprak heel mooi en vroeg ons elkaar aan te kijken. Alles in het Engels en ze vroeg of Jop haar na wilden zeggen terwijl hij mijn ring omdeed. Die burgers hebben op zich wel zn werk gedaan want hij ging niet lekker om ofso. Maar dat maakte het moment alleen maar meer ons. In Sickness and Health for better or worse zo iets. Will you Tessa make you wifey? YES I DO! Zo lief om hem zo te zien. Toen was ik aan de beurt en moest ook die gelofte na zeggen. In mijn allergoedste Engels en ook toen ik zijn ring omdeed. Will you Jop make youre mennetje? YES I DO! Congratulations you Guys!! Youre now husband & wifey jeeeeeej!!!!!

We hebben nog wat mooie foto’s gemaakt en alles is gefilmd!!! Een heel mooi certificaat en zijn nu getrouwd!!!!

Met de limousine terug naar het hotel en even een burgertje gescoord. Ja je bent in Vegas of je bent het niet. Op de kamer lekker opgegeten en even nagenoten van de ochtend met jawel....Feyenoord op de achtergrond. Ik even geslapen was verrot en er na zijn we nog even de strip opgelopen en hebben we 2 uurtjes is MGM grand hotel gegokt. Geen jackpot maar Wel erg leuk gespeeld. Ik was verrot en door de vermoeidheid veel last van paniek. Maar dat mocht de pret niet drukken alleen wat vroeger naar bed. Jop had bier dus dan is hij wel oké. De avond ervoor hadden we een super avond onze bachelor avond haha maar daar door nu wel echt klaar.

Om 4 uur snachts de wekker want om 7 uur vlogen we naar hawaiii waar ik dit verhaaltje(boekwerk) schrijf. De vluchten gingen meer dan goed geen spanning en prima te doen. Morgen gaan we snorkelen met haaien!!

Het tijdsverschil is wel een dingetje, helemaal ontregeld maar hey we zitten nu wel in fucking hawaiii!!!

Liefde,
Jop&Tessa AALBREGT

• 29 September 2019 - 19:46

Cora Wenting:

Lieverd van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk nog vele mooie jaren,en nog fijne vakantie en lees je verslagen weer met plezier .

• 29 September 2019 - 20:25

Sam:

Met zoveel enthousiasme geschreven! Zo leuk om te lezen!
    Heel veel geluk samen (maar dat moet wel goed komen als ik dit zo lees)
    En geniet dubbel en dwars van jullie honeymoooon!

XX liefs!

• 29 September 2019 - 20:42

Willem De Wilt:

Wat is er mooier als je wordt wakker gebeld met deze melding.

Kanjers van harte gefeliciteerd.

Geniet van jullie vakantie.

Groet, Pa