Aangekommen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Aangekommen! - Reisverslag uit Kuta, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Aangekommen!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

14 September 2014 | Indonesië, Kuta

Even kort even snel! Vind het veel te leuk om t schrijven wat wij allemaal meemaken. Na een vlucht van 17 uur, moeite doen om naast elkaar in het vliegtuig te zitten en de ing bellen omdat we niet konden pinnen, waren we nog redelijk helder. Na gebeld te hebben en gepind met de taxi(na 100 taxi's afgeslagen te hebben) naar het hotel. We werden ontvangen als koning en koniging en zij schrokken van ons dat we zelf onze bagage wel naar boven wilde tillen, keken we onze ogen uit toen wij de hotel kamer binnen liepen. Mijn god allemachtig prachtig! Dat is fijn na zo'n onconfortabel vlucht. Jop en ik zouden wij niet zijn als we er gelijk op uit zouden trekken. Dat hebben we dan ook gedaan. Biertje aan het strand, nasi goreng eten bij de bar en veel shoppen. Mocht natuurlijk niks kopen van Jop want op elke hoek staat hetzelfde en het is allemaal sjeeep(cheap). Shop walhalla voor de surfers onder ons.

Nou hey kort ist niet geworden maar goed. Morgen relaxen en plannetjes smeden aan het zwembad. Joeeee!!!

• 14 September 2014 - 16:36

A.bergwerff:

Oke en veel plezier gewenst

• 14 September 2014 - 17:26

Marcel:

hoi lief stel, leuk jullie verhalen maar 1 ding weet ik zeker : jullie genieten samen ! veel plezier en we wachten jullie verhalen af , liefs mars

• 14 September 2014 - 19:43

Jose:

Jeetje in zo,n korte tijde al weer het nodige mee gemaakt. Oh strandje biertje jaaaaloers

• 15 September 2014 - 01:26

Willem De Wilt:

Tessa en Job, fijn te lezen dat jullie na een slechte laatste vlucht qua hotel het goed hebben getroffen.

Geniet er lekker van en we zien de verslagen en foto's wel.

xxx

• 18 September 2014 - 12:30

René Bergwerff :

Hé Tes en Job,

Leuk zo'n reisverslag , ik zit nu midden in den haag aan de koffie jullie verslag te lezen.
    Ik wens jullie hier uit zonnig Nederland , een hele fijne vakantie toe.

Veel plezier en spreek je latttterrr.