afsluiterrrrrrrr - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu afsluiterrrrrrrr - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

afsluiterrrrrrrr

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

03 Oktober 2014 | Indonesië, Seminyak

Halloeeee

Alweer ons laatste verslag . Het verslag hiervoor had ik geschreven in lebongan. Daar 2 duiken gedaan was natuurlijk weer fantastisch!! Terug met de boot was een eitje... of toch een moment van bangepoeperd? Haha nou het viel reuze mee. Sterker nog we werden beloond, toen we bijna bij de haven waren zagen we op 50 tot 100 meter dolfijnen uit het water springen. Snel een taxi gefixed en naar ons eind bestemming. Om 2 uur mochten wij pas de kamer in dus zijn wij naar legian gelopen, dut ligt tussen kuta en seminyak in, zo'n 15 tot 20 min lopen. Lekker geshopt, goed afgedingt en lekker gegeten! Savonds uiteten, er was een man met gitaar die aan het spelen was. Wij besloten ergends anders wat te gaan drinken maar we zijn uiteindelijk terug gegaan naar het restaurantje. De man herkende ons en wilde wat voor ons spelen. Daar werd de avond ineens heel gezellig en romantisch. Hij zong bekende liedjes die jop en ik meezongen en als klap op de vuurpijl zong hij(gebrekkig) nederlands tulpen uit Amsterdam!!! Volgende dag heerlijk aan het zwembad gelegen. Bloedje heet en verburnd. Het wad heerlijk. Savonds weer uiteten. Ik wilde nog magneetjes kopen bij een winkeltje. Vroegen ze 250.000 rupee voor dit wil zeggen 20 euro voor 4 magneetjes. Hilarisch toch, jop liep gelijk weg en we lachte ze gewoon uit. Jop werd er pissig van, ik drukte op de machine 15.000 wat goed us voor 1 euro. Hij probeerde nog van alles maar uiteindelijk voor 1 euro megekregen en trouwends dat was nog teveel!

A fijn, nu dan wachten in de lobby. 1 uur pakken we de taxi naar vliegveld waar wij 2 uurtjes moeten wachten op onze vlucht. Dan 3 a 4 uur vliegen om vervolgends op kuala lumpur 7 uur te wachten op de vlucht naar Nederland. In totaal dan ook 24 uur onderweg! Agh als we maar heel thuid komen en we vermaken ons toch wel.

Indonesie was mooi, prachtig, relaxed en een ideale vakantie zoals wij deze gedaan hebben. We hebben genoten, ons onwijs geergerd en toch ook wel 5 massages gehad(koopie in bali)!

Bedankt Indonesie je bent fantastisch!

Groetjes Jop&Tessa

• 03 Oktober 2014 - 23:27

Willlem:

Top dat jullie het zo naar je zin heb gehad.

Kijk er naar uit om jullie weer te zien.

Groetjes en tot morgen

Pa.