Eindelijk!! - Reisverslag uit Zaventem, België van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Zaventem, België van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Duhu!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

16 September 2018 | België, Zaventem

Hoihoi,

Zoals aan velen beloofd ga ik/wij weer schrijven. Voor jullie maar ook voor onszelf. Ik vind schrijven leuk en dan kan ik jullie gelijk laten zien hoe goed mijn spelling is bleeehg haha.

Nou ik hoef jullie dus niet te vertellen hoe ik en jop op dit moment in de auto zitten. Ik zit stijf van de zenuwen en ja ik vind vliegen nog steeds eng en ik ben een meut. Jop daar en tegen is aan het stuiteren! Oh nee grapje... luisterd naar feyenoord op radio rijnmond(tjah stel je voor).

Ja we gaan weer, nou ja weer. Mag het effe na anderhalf jaar..eindelijk. na een pittig jaartje hebben we besloten om dit keer wat meer vast te leggen en wat meer te relaxen. Niet meer hoppen van het een naar het ander. Althans... we gaan naar: Sanur, Nusa lembongan, nusa penida en een week flores.

Voor nu even genoeg eerst de weg erheen! Lekker vlieguuh.
Leuk als jullie reacties plaatsen. Ook lijkt het me leuk wat jullie leuk vinden om te lezen van ons.

Dikke joe en tot snel!!
Jop&Tessa

  • 16 September 2018 - 17:20

    Willem De Wilt:

    Fijn dat we jullie zo kunnen volgen, goede vlucht en een hele fijne vakantie.

    Groetjes,

    Pa.

  • 16 September 2018 - 18:03

    Mariska:

    Have fun!! Enne aan het einde van de vliegreis is al het moois! ;-)
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: België, Zaventem

Bali/Florre

Vacay!!!

Recente Reisverslagen:

04 Oktober 2018

Still in paradise

29 September 2018

Paradise love

29 September 2018

Paradise love

23 September 2018

Manta&Mola mola!!!

18 September 2018

Prikkelende zintuigen
Tessa&Jop

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 252
Totaal aantal bezoekers 19195

Voorgaande reizen:

25 September 2019 - 11 Oktober 2019

Vegas&Hawaii

16 September 2018 - 16 September 2018

Bali/Florre

10 Februari 2017 - 10 Maart 2017

Sri lanka!!

12 September 2014 - 12 September 2014

INDONESIEEE!!

15 Juli 2012 - 27 Augustus 2012

Azie voor 6 weken!!

Landen bezocht: