Eindelijk!! - Reisverslag uit Zaventem, België van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Eindelijk!! - Reisverslag uit Zaventem, België van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Eindelijk!!

Door: Duhu!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

16 September 2018 | België, Zaventem

Hoihoi,

Zoals aan velen beloofd ga ik/wij weer schrijven. Voor jullie maar ook voor onszelf. Ik vind schrijven leuk en dan kan ik jullie gelijk laten zien hoe goed mijn spelling is bleeehg haha.

Nou ik hoef jullie dus niet te vertellen hoe ik en jop op dit moment in de auto zitten. Ik zit stijf van de zenuwen en ja ik vind vliegen nog steeds eng en ik ben een meut. Jop daar en tegen is aan het stuiteren! Oh nee grapje... luisterd naar feyenoord op radio rijnmond(tjah stel je voor).

Ja we gaan weer, nou ja weer. Mag het effe na anderhalf jaar..eindelijk. na een pittig jaartje hebben we besloten om dit keer wat meer vast te leggen en wat meer te relaxen. Niet meer hoppen van het een naar het ander. Althans... we gaan naar: Sanur, Nusa lembongan, nusa penida en een week flores.

Voor nu even genoeg eerst de weg erheen! Lekker vlieguuh.
Leuk als jullie reacties plaatsen. Ook lijkt het me leuk wat jullie leuk vinden om te lezen van ons.

Dikke joe en tot snel!!
Jop&Tessa

• 16 September 2018 - 17:20

Willem De Wilt:

Fijn dat we jullie zo kunnen volgen, goede vlucht en een hele fijne vakantie.

Groetjes,

Pa.

• 16 September 2018 - 18:03

Mariska:

Have fun!! Enne aan het einde van de vliegreis is al het moois! ;-)
    X