Las vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Las vegas - Reisverslag uit Nevada, Verenigde Staten van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Las vegas

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

25 September 2019 | Verenigde Staten, Nevada

Hallootjes!!

Het is hier nu 7.15 en ik ben al wakker. Tijd verschil denk ik. Holy ik weet niet eens waar ik moet beginnen. Bij het begin misschien?..

Onze eerste vlucht was easy peasy, 8 uur vlogen(haha) voorbij. Filmpje aan beetje slapen ja je kent het wel. Maar de overstap in chiqago was 2 half uur. Genoeg inprincipe maar we hadden 60 minuten vertraging in NL. De douane duurde en duurde we zouden het nog kunnen halen. Eenmaal bij de gate ging de deur net voor ons dicht! (Scheldwoorden). De vrouw achter de balie had voor ons een nieuw ticket voor 4 uur later man man man. En alles ging goed met de spanning tot dat die kut zei dat we niet naast elkaar konden zitten. Nou dus al paniek voor dat we het tweede vliegtuig instapte. Wc bezoekjes klamme handen. Eenmaal in het vliegtuig liep de spanning op en kreeg echt paniek. Ik dacht fuck iedereen ik wil naast me vent zitten want het gaat niet. Vlak voor dat we ging opstijgen liep ik naar de stewardess en zei dat ze iets moest regelen. En ja hoor hij mocht naast mij zitten omdat iemand wilde ruilen. Ik heb toen nog effe lekker zitten janken met me vent naast me(die ondertussen al coma lag). Eindstand. Heel de vlucht geslapen hahaha. Uber richting excalibur en slapen!

Volgende dag, de eerste dag in las Vegas. We waren acht uur wakker en gingen naar het ontbijt buffet. De keuze is reuze en we konden een flinke bodem leggen. We hoefde heel de dag niet te eten. Kaasie want man man man wat is het duur hier. Stukken over de boulevard gelopen en even naar freemont street geweest met de bus. Wat een figuren lopen hier ook, prachtig om te zien. Je loopt hotel in en hotel uit. Buiten is het 40 graden en in de hotels 25 graden. Dus je gaat van mega warm naar tering koud.

Bluemen group was een feest!! Zo gaaf en dit hadden we niet willen missen. Met heel veel humor, trommels en verf was het genieten!!

Heb je dan al een gokje gewaagd? Ja zeker, ik had dorst wilde roken en Jop lag nog te meuren. Had drinken gehaald en daar van nog 1 dollar over. Heb ik lekker stiekem gespeeld en wat denk je?.. ja helemaal niks natuurlijk!

Er is nog zoveel meer te vertellen maar vandaag een nieuwe dag en morgen weer een nieuw verhaaltje. We hebben het echt super naar ons zin en genieten van alle toeters en bellen om ons heen. Vandaag lekker wandelen op de strip en een duik int zwembad.

Gegroet onze freunden!

  • 27 September 2019 - 19:06

    Jose:

    Nog heel veel mooie dingen gewenst

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Nevada

Vegas&Hawaii

4 dagen las vegas, 4dagen oahu, 4 dagen big island en 4 dagen kaui woooop wooop!!!!

Recente Reisverslagen:

10 Oktober 2019

Vakantie compleet!

05 Oktober 2019

Mantaaaas!!

02 Oktober 2019

Mahalo

29 September 2019

Yes we do!

25 September 2019

Las vegas
Tessa&Jop

Actief sinds 20 Juni 2012
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 19187

Voorgaande reizen:

25 September 2019 - 11 Oktober 2019

Vegas&Hawaii

16 September 2018 - 16 September 2018

Bali/Florre

10 Februari 2017 - 10 Maart 2017

Sri lanka!!

12 September 2014 - 12 September 2014

INDONESIEEE!!

15 Juli 2012 - 27 Augustus 2012

Azie voor 6 weken!!

Landen bezocht: