het is bijna zover!!!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu het is bijna zover!!!!! - Reisverslag uit Vlaardingen, Nederland van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

het is bijna zover!!!!!

Door: tjoss

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

14 Juli 2012 | Nederland, Vlaardingen

Heb ik alles? Ja volgends mij wel... Ehm niks vergete? Ondertusse alles tien keer checke! Ik neem morge officieel afscheid van de control freak die hierachter schuilt!

Aaaaaaaah!!! Slapen en dan is het DE dag... de dag dat Jop en ik Azie gaan ontdekken en nieuwe ervaringen op gaan doen. Heel spannend! Maar we hebben er allebei erg veel zin in! We proberen jullie van alles op de hoogte te houde, foto's video's en ervaringen in blogs.

Bedankt en super dat jullie ons willen volgen!!
Tot over 6 weken!!!

Tjoss!!

• 15 Juli 2012 - 11:29

Chantal:

Tess!! Heeeul veeeel plezier daar saampies!!
    Geniet ervan,ik hoop verl te lezen van jullie!
    Als je terug bent je reis maar eens terug verdienen met ons int casino;)

Xxxchan

• 15 Juli 2012 - 13:01

Rom:

nou spijkerjasie ik hoop dat je er van geniet geniet zoals het komt en doe geen gekke dingen ik ik ook niet zou doen groetjes van mij en annemieke en laat sam er zelf maar wat neer zetten x

• 16 Juli 2012 - 10:12

Jose:

Hoi ik lees via Facebook dat jullie al genieten .....hou vol nog 5weken en 6 dagen
    Tot horens
    Jose

• 16 Juli 2012 - 18:59

Cora Wenting:

Heel veel plezier samen hoor veel foto's maken en heel euk zon dagboek ben benieuwd Gr. Dikke kus xxxxxx