Bangkok!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu Bangkok!!!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Tessa&Jop Wilt/Aalbregt - WaarBenJij.nu

Bangkok!!!!!

Blijf op de hoogte en volg Tessa&Jop

31 Juli 2012 | Thailand, Bangkok

Sawadeee!!!

Daar zijn we weer! Achter de pc in bangkok, gaat aardig rap allemaal. De een na laatste dag in nepal zijn we naar bakthapur(nepal) geweest. We moesten een ticket kopen om in bakthapur te komen. We wilden zelf gaan ontdekken en een aantal guides al afgeslagen. Na 10 minuten gelopen te hebben leek het toch wel verstandig om een guide te nemen, want we waren gelijk al verdwaald. Nou voor 4 euro hadden we een guide voor zo'n 3 uur. Het was erg mooi en de guide was een hippe man van einde 20 denk ik die van rock en roll hield haha! Vertelde enorm veel, alles is heilig en hij moest zelfs soms ook lachen, als hij vertelde wat dat of dat weer betekende. Er zaten een paar mooie tempels bij en we zijn door de kleine steegjes door de wijk(krotten) gelopen. De dag erna alweer tassen inpakken en GOAN!!

Vliegtuig.... in nepal werde we even denken... zo'n 3 keer gefoullieerd! Hilarisch! Op schiphol ga je door de douane en klaar -_-', we waren er wel van overtuigt dat je hierdoor meer mee kon smokkelen dan vanuit nederland. half 10 vliegen naar bangkok. 10 uur werden we verwelkomt met tiger bier ja om 10 uur 's ochtends wie verzint het, maar voor Jop natuurlijk geen probleem! In de 4 uur dat we vlogen maar 2x drinken gehad dat was een beetje lame, half uitgedroogd!

We werden opgehaald door een onwijs vrolijk thaise vrouw we moesten al lachen tpoen we haar zagen. In een onwijs luxe bus naar het hotel gebracht we voelden ons even heel rijk...:P Eenmaal aangekomen kwam er een vrolijke thaise vrouw die hier werkt naar ons toe.. legden even de kleine dingen uit en snel naar onze kamer! Oh shit ik bedenk me net dat ik geen foto heb gemaakt van de kamer hmm nouja bummer!

De volgende dag ons ticket geboekt naar shang mai om daar twee dagen te blijven en door te reizen naar laos huay xoui. Het was vrij vroeg, heerlijk ontbeten, maar wat gingen we vandaag doen? een FIETSTOCHT ja wel van een hollandse menneer. Toen ze hun belde of er nog plek was hoorde we dat er nog meer nederlanders mee gingen waar van twee uit ons hotel. Beetje zoekende uiteindelijk elkaar gevonden voorgesteld en zijn we met zijn vieren met de skytrain naar de fietstocht gegaan.

De fietstocht was FANTASTISCH!!! Super leuke mensen ontmoet er is een goede klik met het stel wat we ontmoet hebben en de guides waren echt hilarisch! veel gezien, door de jungle gefietst en erg gelachen!!

Omdat het zo leuk was met het stel (Klaas en Marielle) besloten we om 's avonds met zijn vieren naar de beroemde sky bar in Bangkok te gaan. Voor de film kijkers.. Hangover 2 is hier opgenomen! AWESOME! en DUUR! Waauw hey, je gaat met een lift naar de 64 verdieping helemaal hieperdepiep luc\xe! En daar betaal je ook voor, ik en Marielle hadden allebei een cocktail genomen... Nou nog eentje dan OEPS! 60 euro kwijt. Maar het was het waard het uitzicht was fantastisch mooi en we voelde ons even heel hip! Genieten dus!

Toevallig hebben Klaas en Marielle ook een ticket geboekt naar shiang mai en zitten we in een vip bus 12 uur lang maar wel met zijn vieren dus dat is gezellig! Misschien gaan we in shiang mai ook met zijn viertjes op stap. Iedergeval vandaag gaan we naar china town de tempels bezoeken!

Heppie de peppie zijn we en we hebben het erg naar ons zin!
Dat was het weer in shiang mai of in laos ons volgende blog!

Toedels!! xxx

• 31 Juli 2012 - 09:19

Aan Tessa En Jop Bankok:

Halo dat ziet er allemaal goed uit,julli ook trouwens,leuk met die andere mensen erbij is ook geinig ik hoop dat het verder allemaal goed verloopt en dat je maar veel plezier mag hebben .

groetje.s Opa en Oma

• 31 Juli 2012 - 10:09

Iris:

Super leuk om te lezen! Gekukkig hebben jullie het super leuk en een leuk stel ontmoet! Heel veel plezier en ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag! Dikkke kus

• 31 Juli 2012 - 13:51

Cora:

Ik zit elke dag uittekijken naar jullie verslag,je schrijft het heel erg leuk het is net of je bij jullie bent, dus op naar de volgende nog heel veel plezier samen maar zo te lezen lukt dat wel Gr. Dikke kus cora

• 31 Juli 2012 - 23:21

Willem De Wilt:

Hoi Tessa en Job,

leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben, top.

Geniet er lekker van en door de verhalen te lezen en foto's te bekijken straks thuis een hoop te vertellen.

Nou fijn dat jullie leuke vrienden hebben ontmoet, veel plezier en kijk weer uit naar de volgende blog en foto's.

Groetjes,

Pa. Tessa xxx en Job H5

• 01 Augustus 2012 - 10:33

Michelle:

Wijffiieeee :) wat gaaf allemaal zeg! En wat een leuke foto's, ben stiekem heel erg jaloers hihi!
    Vind het zo leuk !!!!! En ik Mis joellie wel hoor :(
    Als je weer online komt moet je me wel even een chatberichtje sturen hoor via facebook! Als ik dan in de buurt ben van een computer moeten we wel echt weer even cammen !

Mis joe wijffie !
    Heeeeeeeel veel plezier en genieten !

Love you xxx

• 01 Augustus 2012 - 21:49

Yvonne En Marcel :

he kanjers, fijn om weer wat te horen . leuk om het te zien dat jullie genieten, hier alles oke in oosterijk, mooi weer mooie camping, kijk er naar uit om je weer ff te knuffelen xxxx mama

• 04 Augustus 2012 - 12:29

Petra:

Hallo luitjes,

leuk om jullie verslagen te lezen. Geniet nog maar lekker. Ik ben maar een klein beetje jaloers!!